10 maja uczniowie klas IV a, IV b, V, VI a, VI b pod opieką p. Urszuli Stefańskiej, p. Agnieszki Kawalec, p. Agaty Kuźdub i p. Małgorzaty Tarabasz wyjechali na trzydniową wycieczkę w Pieniny. Po kilku godzinach podróży dojechaliśmy do miejscowości Sromowce Wyżne, skąd odbył się spływ Dunajcem do Szczawnicy. Podczas spływu podziwialiśmy piękny górski krajobraz. Po dwóch godzinach dotarliśmy na miejsce, gdzie mieliśmy chwilę czasu na zakup pamiątek.  Zmęczeni udaliśmy się do Pensjonatu Nowak w miejscowości Łapsze Niżne na obiadokolację. Po zakwaterowaniu mieliśmy czas na odpoczynek i zregenerowanie sił. Następnego dnia pojechaliśmy do Jaworek, aby obejrzeć niezwykle urokliwy wąwóz Homole. Dowiedzieliśmy się, że przez cały wąwóz płynie rzeka Kamionka, która w wielu miejscach tworzy głazowiska skalne i malutkie wodospady, które pięknie się prezentują na tle wzniesień. Po krótkim przystanku przy Kamiennych Księgach, gdzie według legendy zapisane są losy świata, udaliśmy się w dalszą wędrówkę do bacówki na Polanie. Tam mieliśmy czas na podziwiane krajobrazów Beskidu Sądeckiego i zabawę.W godzinach popołudniowych wjechaliśmy kolejką na Palenicę. Po powrocie do Pensjonatu odbyła  się dyskoteka. Trzeciego dnia  po śniadaniu pożegnaliśmy Łapsze Niżne i pojechaliśmy do Niedzicy, gdzie znajduje się zapora ziemna dzięki której  powstał sztuczny zbiornik wodny na Dunajcu Zalew Czorsztyński. W drodze powrotnej zwiedziliśmy gotycki, drewniany kościół parafialny w Dębnie Podhalańskim w powiecie nowotarskim, wpisany wraz z innymi drewnianymi kościołami południowej Małopolski na listę światowego dziedzictwa. UNESCO. Po kilku godzinach podróży byliśmy już w Mirowie, gdzie na każdego ucznia czekali stęsknieni rodzice. Wycieczka była bardzo udana. Wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.