Już po raz szesnasty fotografowie-amatorzy staną w szranki konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest „Odpocznij na Mazowszu”.

Konkurs będzie przeprowadzony w następujących kategoriach:

  • Odpocznij na Mazowszu – Aktywnie;
  • Odpocznij na Mazowszu – z pasją;                                                                                                  
  • Odpocznij na Mazowszu – z Kulturą.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?

Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tegorocznego tematu konkursu „Odpocznij na Mazowszu” w jednej z kategorii konkursowych. Będziemy zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Wszyscy fotografowie amatorzy.

Z udziału w konkursie wyłącza się:

- osoby zajmujące się zawodowo fotografią;

- absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;

- osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;

- pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Jak wziąć udział w konkursie?

Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 16 lipca br. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?

Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednaj z trzech kategorii konkursu!

Z ilu etapów składa się konkurs?

Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 12 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata konkursu publiczności.

Jakie nagrody można wygrać?

Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda - w wysokości 2 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

II nagroda - w wysokości 1 500,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

III nagroda - w wysokości 1 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;

Do trzech wyróżnień - po 800 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów - w wysokości 1 000,00 zł.

Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego wspólnie z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się we wrześniu lub październiku br. Forma organizacji warsztatów (wyjazdowe lub on-line) będzie uzależniona od sytuacji i obostrzeń związanych z pandemią Covid-19 w kraju.

Co to jest nagroda publiczności?

Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski . Uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów) otrzyma nagrodę publiczności.

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Formularze, które uczestnicy mają wypełnić, zeskanować i przesłać, będą dostępne wraz z regulaminem konkursu na stronie: https://mazovia.pl/pl/konkursy/xvi-edycja-konkursu-fotograficznego-mazowsze-bliskie-sercu.html .

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 616 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 9 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

W stworzeniu wymarzonej kompozycji fotograficznej  pomogą filmy edukacyjne, które będą pojawiały się na naszym FB - MazowszeSercePolski.

Na zgłoszenia czekamy do 16 lipca br.

a.siwiorek

Wójt Gminy
Artur Siwiorek

tel. 48 628 38 89, wew. 10 , mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wicestarosta Powiatu Szydłowieckiego

Anita Gołosz

tel.(48) 617 70 02
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Radna Rady Powiatu Szydłowieckiego

Joanna Kowalik

Biuro Rady Gminy Mirów prowadzi:

Joanna Caban – Kierownik Referatu Organizacji i Kadr

tel. 48 628 39 31 wew. 30, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Skład Rada Gminy Mirów

 

  • Wiesław Morawiak – Przewodniczący Rady Gminy Mirów,
  • Anita Maciejczak – Wiceprzewodnicząca Rady Gminy Mirów,
  • Wacław Iwański – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej,
  • Janusz Chruściel- Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych
  • Marek Gwóźdź – Przewodniczący Komisji do Zadań Gospodarczych i Finansów
  • Leszek Suwara – Przewodniczący Komisji Rolnictwa, Gospodarki Żywnościowej, Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony Przeciwpożarowej i Ochrony Środowiska
  • Leszek Antos,
  • Arkadiusz Bilski
  • Jacek Kiełbasa
  • Kamil Minda
  • Alicja Nowak
  • Artur Parszewski
  • Grzegorz Rudziński
  • Jan Siedlecki
  • Monika Zapała

Gminę Mirów w Radzie Powiatu Szydłowieckiego reprezentują:

 

  • Wicestarosta Powiatu Szydłowieckiego
    Anita Gołosz
    tel.(48) 617 70 02, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Radna Rady Powiatu Szydłowieckiego
    Joanna Kowalik

 

Strona internetowa Starostwa Powiatowego w Szydłowcu

 

Biuro Rady Gminy Mirów prowadzi:

Joanna Caban – Kierownik Referatu Organizacji i Kadr

tel. 48 628 39 31 wew. 30, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skład Rada Gminy Mirów


Przewodniczący Rady Gminy Mirów

Wiesław Morawiak

Wiceprzewodnicząca Rady Gminy Mirów
Anita Maciejczak

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Wacław Iwański

Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych
Janusz Chruściel

Przewodniczący Komisji do Zadań Gospodarczych i Finansów

Marek Gwóźdź

Przewodniczący Komisji Rolnictwa, Gospodarki Żywnościowej, Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony Przeciwpożarowej i Ochrony Środowiska

Leszek Suwara

Radny Rady Gminy Mirów
Leszek Antos,

Radny Rady Gminy Mirów
Arkadiusz Bilski,

Radny Rady Gminy Mirów
Jacek Kiełbasa,

Radny Rady Gminy Mirów
Kamil Minda

Radna Rady Gminy Mirów
Alicja Nowak

Radny Rady Gminy Mirów

Artur Parszewski

Radny Rady Gminy Mirów
Grzegorz Rudziński

Radny Rady Gminy Mirów
Jan Siedlecki

Radna Rady Gminy Mirów
Monika Zapała

Deklaracja dostępności Gminy Mirów

Gmina Mirów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gminy Mirów.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie oceny podmiotu zewnętrznego przeprowadzonej przez Grupa Best Sp. z o.o..

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Roman Podgórski.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48 (48) 628 38 94

 

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

 

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Mirów
  • Adres: Mirów Stary 27,
    26-503 Mirów Stary
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: (48) 628-38-89

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informujemy, że witryna Gminy Mirów używa plików cookie.
"Cookies" (ciasteczka) są to pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzane strony internetowe i przechowywane na komputerze Internauty. Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwisowi, który je wcześniej utworzył.

Przykłady wykorzystania plików cookies na naszej stronie:
- mierzenie ruchu użytkownika na stronach za pomocą statystyk,
- ustalenie wielkości czcionki lub wyglądu witryny,
- wykorzystanie mechanizmu formularzy.

Użytkownik może nie wyrazić zgody na umieszczanie plików typu cookies na jego urządzeniu. Istnieje możliwość zablokowania zapisywania cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zmiana ustawień w najbardziej popularnych przeglądarkach:
Mozilla Firefox
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: "będzie używał ustawień użytkownika".
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie (bądź nie) pozycji Akceptuj ciasteczka.

Internet Explorer
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Google Chrome
Kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji "Prywatność" kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji "Pliki cookie" można zmienić ustawienia plików cookie.

Brak zmiany tych ustawień oznacza wyrażenie zgody przez użytkownika końcowego na wykorzystywanie plików cookies.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy - Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1445).

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirowie, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów Stary

2)       kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań GOPS - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r

4)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5)       Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną

6)       posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania

7)       ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

8)       Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

9)       Pani/Pana osobowe nie są przekazywane do państw trzecich

10)   podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne

 

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum euismod mi vitae magna ultrices imperdiet. Vivamus aliquam porttitor vehicula. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut ac lorem enim, nec sodales felis. Sed lectus nunc, volutpat sed mollis quis, tincidunt ut nisl. Curabitur libero odio, scelerisque nec dapibus sed, venenatis et nisl. Pellentesque rutrum sollicitudin quam, eu dapibus felis pellentesque eget. Aenean nibh lacus, imperdiet sit amet semper sit amet, aliquet non felis. Praesent pulvinar augue sit amet justo porttitor in blandit leo interdum. In in dolor vitae quam euismod porta. Integer sit amet velit libero. Nam dapibus tortor non massa bibendum molestie. Aenean a massa luctus mi consequat lobortis eu egestas risus. Donec eget enim tempor mi rutrum fringilla. Morbi ullamcorper, urna sed tristique tristique, urna augue sodales nulla, a luctus felis enim sit amet dolor. Donec nisl leo, tempor in suscipit quis, pretium eget velit. Vivamus consectetur congue quam, in ullamcorper justo tincidunt ut. Fusce odio felis, venenatis sit amet volutpat et, dignissim non libero.

Sed varius urna eu mauris tincidunt eleifend vulputate lacus placerat. Suspendisse potenti. Curabitur quis eleifend libero. Nunc id orci sit amet lectus rhoncus tempus ac nec ipsum. Phasellus in enim ut orci dictum porta vitae vestibulum metus. Praesent in erat enim, eget consequat massa. Praesent ut libero et lacus semper hendrerit at quis metus. Etiam non odio neque. Suspendisse pretium sodales mauris, quis semper lacus fermentum eu. Sed adipiscing posuere magna aliquet ultricies. Proin quis tortor nec tellus gravida auctor.